God morgon nya veckan

Hej
Ja här hemma har vi nu varit vakna i 1 timme & det verkar helt lönlöst att försöka få henne att sova längre än till 6 på morgonen. Men det är ju bara att gnugga gruset i ögonen & hoppa upp för att fixa en kopp kaffe för att komma igång.  Men vi hoppas iaf att hon kommer vakna lite mindre om nätterna för då kanske man inte är fullt lika trött som om man får gå upp 6 gånger per natt för att, i mörkeret letar rede på nappen.

Idag har vi inga planer alls. Jag hittade ju självklart 25% rabattcheckar på kappahl som går ut idag. Jobbigt värre då jag älskar kappahl numera =) Lilly börjar faktiskt växa i 92 byxor så det skulle behöva inhandlas lite jeanstajts därifrån. För deras är helt klart bäst enligt mig.

Nej nu måsta jag frösöka komma igång lite mera här hemma så nu blir det en kopp till känner jag =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja dom är bra dom där spydukarna, haha. Min han spyr hela tiden, helt sjukt! Hoppas att det avtar lite nu när han får börja äta pureér i alla fall :)

Allt bra annars?

2011-03-21 @ 10:20:17
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling