Full fart

Hej min fina
Ja här har det ju blivit lite dåligt med uppdateringar men det är för at det har varit så mycket och sen har jag däckat som en klubbad säl på soffan varje kväll. Inte allt för kul men när mina ögonlok bestämt sig finns där inget att göra haha.

Här hemma är det ju som jag sa full fart med 2 busungar som bara leker och tokar sig hela dagarna. Och Léone börjar bli riktkigt duktig på att traska med men nåfot som är tokcharmigt som hon göt är att hon går lite på sida, typ som en krabba. Toksöt kan jag lova! Men nu går hon lugnt 2-3 meter utan problem men ja, krypa går ju fortfarande snabbare så det är ju mest det som gäller =)

Tänkte ta och slänga upp ett par bilder på hur vi fått det här hemma nu. Har inte knäppt kort överallt men jag ska förtsöka ta tag i det imorgon innan vi beger oss in till Uppsala för att köpa present till lilla Elias som på onsdag bli 3 år =) Fina killen!

Nej här kommer iaf några bilder köket på före och efter. Ska gå runt i huset imorgon så ska ni få se kort på vårat och tjejernas rum som är fixade med =)

Före:



Efter:

Ljust pch härligt blev det här inne. Helt underbart att få fixa till det.

Älskar tapeten!





Här inne är vi nästan klara. Lister måste upp, bänkskivan+diskhon+blandaren ska bytas ut och en ny diskmaskin införskaffas då våran inte fungerar längre. Sen ska vi nog införskaffa ett till bänkskåp och väggskåp som får stå bredvid kylen då vi behöver mer förvaring nu. Men det blir kanske ett senare projekt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling