Jobbig natt och tidig morgon

God morogn på er
Ja natten var ingen höjdare alls kan jag lugnt säga. Vi gick och lade oss otroligt tidigt ifall deet skulle bli en jobbig natt men vad hjälpte det? Ingenting. När vi gick och lade oss låg Léone och rullade runt oroligt i sin säng och efter en halvtimma vaknade Lilly och kom till våran säng. Och sen var det en himla massa uppvak ifrån Léones sida hela natten och Lilly bara sparkade på mig så inatt har man inte skrapat ihop många timmars sömn. Och att barnen sen tyckte att det var morgon 6.30 gjorde inte saken bättre. Men stackarna är ju förkylda så det finnns ju en anledning till dessa nätter.

Och man märker att Léone inte är pigg då hon mest bara vill sova hela tiden och då hon bara sover ca 2-2½ timmar i sträck efter lunch annars. Och hon har ganska precis somnat för första gången idag. Nä, förkylingar har jag inget över till känner jag. Bort med dom säger jag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

usch vad hemskt med såna nätter. Men lite lättare att ta när man vet varför.. och skönt att det finns kaffe!

2011-09-08 @ 15:50:20
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan.Då vet jag att overallen är från lilla avdelningen.Får se när overallen som jag har beställt från h&m kommer,,om inte så får man gå och titta på den overllen som du köpte till din goding..

inget skoj med förkylning på de små.Hoppas att det blir bättre i dagarna.kram

2011-09-08 @ 15:57:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling