Utedag

Hej mina fina
Herregud vad april är fullbokat! hinner ju inte med något alls känner jag. Våra föräldrar fyller ju år med med ca 5 dagars mellanrum så det är verkligen fulla fart mellan alla där. Och sen ska man hinna med allt annat i livet mellan dessa dagar och jag känner att jag bara hinner gå upp för att sedan gå och lägga mig. Sjukt jobbigt! Men nu är föräldrarnas födelsedagar över och nu är det uppehåll till Lillys 3-års dag den 2:a maj. så nu ska här njutas =)

Och nu är det ju bara 2 dagar kvar innan vi ska iväg på det efterlängtade RUL. Ska bli otroligt mysigt. Längar ihjäl mig ibland =)

Men idag har vi haft en härlig utedag då vi nu fått en fin lekstuga av min bror som han haft på sin gård och ni kan ju gissa om barnen är lyckliga. Och idag har vi påtat lite ute med att försöka planera hur trädgården ska se ut med alla leksaker mm. Så idag har jag fixat lite där sandlådan ska stå och även planerat vart Lillys present sak stå. Hon kommer nämligen få en stutsmatta med nät =) Oj vad hon kommer bli överlycklig för hon älskar verkligen att hoppa studsmatta.

Sen har vi även börjat kapa lite i äppelträden och jag har fixat med våran lilla minidamm som vi har. Så denna dag har varit otroligt produktiv känner jag. Och det behövde jag efter en massa stressdagar.

Har även försökt att knäppa magbilder men jag hittar verkligen inte en bra plats för mina magbilder. Har inte heller hittat stativet så nu får jag verkligen kolla med maken vart han lagt det så jag kan försöka med det istället för att knäppa i spegeln(vilket suger här för det är sååå dåligt ljus) eller försöka fota magen som jag gjort förut(genom att själv hålla i kameran en bit bort och knäppa, blir inte bra med en system alls) för nu har jag verkligen panik över att bara ha dåliga bilder på magen och jag har snart gått halva tiden.

Nej, nu ska jag leta lite till efter stativet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling