Busiga barn och träning

Hej mina fina
Ja här hemma har vi verkligen barn som inte vill sitta still. Även om det är en film igång blir det mest i bakrunden då dom små trackarna hittar på 1000 bus på kort tid. Men ibland får man lite tid ifred med då Léone kryper upp för trappen och Lilly roper efter henne och frågar om dom ska leka uppe varpå hon svara åt sig själv =) Så då hör man hur dom busar med varandra där upp och har så himla kul. Det mina vänner, värmer så sjukt mycket i hjärtat! Snart behöver vi inga leksaker alls här nere känns det som för dom föredrar verkligen att vara uppe och leka än här nere. Och visst, det finns ju mycket mera leksaker upp än nere då vi bara har en låda med smått och massa tågbana här nere men iaf. Mina små ♥

En glad liten buse som sitter stilla hos sin älskling, nämligen morfar!

Jaha, nu till det andra i rubriken nämligen träning. Kan väl inte påstå att det är mycket till träning jag börjat med detta år men lite iaf. Eller mycket för att vara mig som hatar träning. Men jag känner att min mage har blibit lite väl mjuk och go så ni har jag småstartat med att göra 3x30 sekunder plankan varje dag. Oftast finner jag inte tiden att få vara ifed och göra det dagtid så det blir oftast kvällstid(och varför jag inte kan göra det ifred dagtid är för att så fort jag lägger mig på govet anfaller mina små monster mig och det blir en massa bus) men jag hoppas kunna utöka det snart. Kan säga att jag känner det redan i musklerna att något händer men än är det för kort tid att se något resultat. Ska väl om någon vecka utöka antal plankor per dag men just nu klarar jag inte fler känner jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling