Sjukstuga

Hej mina fina
Ja här hemma har vi just nu en liten sjukstuga. Barnen är ju förkylda och näsorna rinner som bara den på dom. Lite hosta är det med så idag var vi iväg till apoteket för att hanlda en massa nässpray och även terra honey ifall det blir värre med hostan. Och imorse när mamman i huste vaknade så var jag helt tjock i halne och hade även feber. Oj så härligt! Men det är bara att köra på. Lite alvedon så gav den sig lite men halsen är fortfarande tjock så jag får ta ett par koppar te ikväll så hoppas vi att det blir bättre =) Febern verkar ju ha gett sig helt så peppar pappar att jag slipper den imorgon då jag ju faktiskt ska vara hemma med barnen.

Oj vad jag saknar att ha ett litet liv i mig! Önskar verkligen att jag ska få uppleva det en gång till


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Jag längtar också efter fler barn. :-)

2012-02-01 @ 19:03:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling