Underbart!

Hej mina fina
Här hemma har det blivit en lång dag för barnen då dom rätt så nyligen kom upp ur badet och åkte rakt ner i deras renbäddade sängar. Tänk så underbart det är va, att vara ny duschad/ny badad och krypa ner i en renbäddad säng.

Idag blev det som sagt en lång dag för mina små då vi efter Léones vila gick ut och lekte med grannarna. Barnen hade så himla kul ute i snön och jag kände mig så himla varm inombords då dom äntligen kunde få leka i snön. Blev även en del kort då jag haffade kameran och mina glasögen innan vi skulle ut så det blev lite experimentering ute i snön.

Lilla älsklingen

Stora älskingen



Gör en snöängel♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättefina bilder! :) finaste tjejerna! Kram<3

2012-02-01 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling