Strandad val

Hej mina fina
Ja igår var jag verkligen det, en strandad val. När jag lade Léone så prövade vi att köra utan napp vilket gick över förväntan och hon somnade utan protester men när jag väntade på att hon skulle vakna fick jaag så ont i ryggan av att sitta på golvet att jag lade mig ner på mattan istället. Ingen bra idé så här i efterhand. För när jag skulle gå ut ur hennes sovrum så kom jag inte up ifrån golvet utan fick snällt ligga där till Victor kunde komma ifrån Lillys läggning och dra upp mig haha. Ja, herregud vad man är osmidig denna gång. Men nu är ju min foglossning ett faktum för jag får ont i fogarna när jag går och i ryggen när jag sitter. Men det är ju bara att kämpa på. För det kommer ju vara värt det i slutänden då vi kommer få våran lilla kille. 
 
Fick även ett samtal idag där IKEA bekräftade leveransen av skötbordet till på måndag. Längtar verkligen nu eftersom skötbädden kom igår och alla kläderna är torra. Åh vad det kliar i mina boar fingera =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hittade dig bland Stina-lees kommentarer och hajjade till när jag såg att du hade samma BF datum som mig, 4 okt :)

2012-07-19 @ 21:01:43
URL: http://arvidsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling