Bäddset på G

Hej mina fina
Igår var det en jobbdag mellan 11-20 så det blev inte så mycket bloggning av den anledningen. Men nu är jag ledig fram till på fredag då jag bara jobbar mellan 13-16 för att sedan jobba 11-20 på lördag.

Idag har jag iaf beställt hem ett bäddset till lilla killen. Ni som följt mig länge vet nog att Léone fick ett underbart bäddset ifrån Rofa med sitt namn på och jag älskar verkligen det. Att settet sedan är från gripsholm är ju ett otroligt plus för det håller sig så otroligt fint fast det har varit med om så många tvättar. Önskar att det inte var så himla dyrt med vuxensetten för då hade jag investerat i ett par av dom =)

Så nu bestämde jag mig för att köpa hem ett till William då jag är så nöjd med Léones så nu väntar jag som bara den på leveransen =)

Otroligt mysigt att det står Liam på det som visas från hemsidan då det kommer bli hans smeknamn =) 299 kr kostar settet.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vad fint!

Det är i sådana lägen jag ångrar att vi inte vet kön på våran bebis... Får vänta tills den lill* kommer så ska jag banne mig också köpa ett sånt där bäddset! Jättefint :)

2012-05-16 @ 15:57:05
URL: http://ulrika-p.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling