Rensning av kläder

HejJa idag var jag så himla duktig att jag rensade ut dom rosa kläderna ifrån allt mellan 50-68. Men vissa kläder kan man ju inte ge bort heller så man är så fäst vid dom så det blev en liten platskasse kvar med rosa och en stor Willys papperskasse med tjejkläder fick jag slita mig ifrån. Så nu är det bara frågan om min underbara Madde är lite sugen på att komma och plundra det hon tycker om för att sedan ge bort lite till V´s kusin som ska få en liten bebis av okänt kön 2 veckor innan oss. Det är bara att höra av dig Madde =)

Annars då? Jo jag är så hinmla sugen på att åka in till Uppsala idag då jag fick redan på att McDonalds börjat med deras wraps igen och mitt craving är så jobbigt för det är det ända jag tänker på just nu. Och sen hade vi ju planerat att åka till marknaden i Tierp imorgon men nu blev det jobb för mig istället så nu blir det inget med det. Så jag kan ju tycka att V kan vara så snäll att åka in en liten stund idag =)

Nej nu ska jag ta och tjata lite till på maken här om hur otroligt sugen jag är det wrapsen och att han ska vara snäll mot sin gravida fru =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling