Måndag

Hej mina fina
Ja, nu var helgen förbi igen och nu startar vi med en ny vecka då V jobbar måndag-fredag så det blir till att underhålla tjejerna själv fram till 13 då maken kommer hem. Men det går rätt så bra. Visst kan man inte leka så jättemycket då man känner sig som ett hus men jag försöker så gott det går. 
 
Idag har jag och tjejerna plockat ihop lillebrors kläder som vi sen stoppade ner i BB-väskan tillsammans. Ska tfota allt senare i veckan då jag ska fixa magbilderna med =) Känns helt sjukt att det imorgon är 1 månad kvar till BF datumet. Lilly frågar ofta om när lillebror ska komma mm och det är så härligt att se hur hon längtar♥
 
Annars har vi fått lite besök idag av min kusin och då blev det såklart lite fika med =) Är duktig på att fixa iordning fikat en sen fryser jag in allt direkt eftersom lillkillen snart ska komma och att jag sen fyller år. Men oj vad gott set är att ta fram lite ibland och bara ha det mysigt.
 
Nej, nu är det dags att jaga fatt i barnen och göra ordning dom för natten.
Kramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling