Underbar helg

Hej alla fina
Blev en bloggpaus efter allt detta med MA och så men nu kör vi igen.

Den här helgen har varit underbar hittills. Igår var vi in en liten stund till Uppsala och när vi kom hem blev det idolmys ihop med min älskade man och vår älskade vän Daniel. Är så fantastiskt att vi umgås med honom igen och vi har helt sjukt kul. Han sov även över och skulle sova i vår säng med Victor och jag skulle sova på soffan men det slutade med att Danne och jag sov på soffan och Victor fick sova själv i sängen haha. 

Och idag har vi fortsatt med allt mys då det blev bouef bourguignonNär Danne sedan åkte hem kom underbara Joel istället. Så denna helg blev det massa kompismys vilket verkligen har varit perfekt!

Och i veckan fyller Daniel 25 och jag har lovat att baka en massa gott till honom som present. Älskar att baka och älskar mina fina vänner! Så win win på den =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling