Handla julklappar

Hej
Ja, här hemma har jag under morgonen börjat köpa lite julklappar faktiskt. När jag fyllde år fick jag en värdecheck ifrån ellos så jag var in och kollade lite sär inne under morgonen och såg att dom hade Lundby inne hos sig. Sen Lilly fick ett Lundby hus när hon fyllde år har det blivit en favorit hos tjejerna. Så ett par möbler och en undervåning fick det bli. Får se vad det blir mera men William har jag inte skaffat något till än. Men jag är på god väg att bli klar med julklapparna redan vilket känns helt otroligt. Att Léones födelsedagspresenter är inköpta och inslagna är underbart det med. Även i dom ligger Lundby möbler =) Är ju så svårt att köpa något till barnen när dom har det mesta redan. Och eftersom dom älskar att leka i dockhuset är det ju perfekt! 

PS. Ellos har faktiskt den billigast nedervåningen jag hittat än sålänge. 399 :- får man betala där. Ds.

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Helt underbart att vara klar med klappar och födelsedags presenter redan! Jag var och shoppade lite idag, men är inte alls klar ännu.
Olivia fyller år 19 dec också... Men känns skönt att vara ute i god tid :)


Svar: Ja det är verkligen underbart att vara ute i tid i år. Nu har vi ju bara 3 barn att köpa julklappar till än men det är inte alltid lätt att hitta på vad man ska köpa till dom när det känns som att dom har allt =)

Tänk att hon blir 1 år snart gullungen =)

Kram
Liselotte

2013-10-19 @ 16:15:50
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling