Kommande födelsedag

Ja, jösses. Om 11 dagar blir våran lilla William 1 år. Jag kan verkligen inte förstå att våran plutt redan är så stor. Och inför kommande födelsedag har jag hittat så himla mycket fint som jag skulle tro att han skulle gilla att leka med. Vi har ju redan köpt en superfin plåtbil till våran lilla kille som just nu står här hemma och väntar på att öppnas.
Så himla tuff! Vi fastnade direkt för den och kände att det skulle vara en perfekt present till våran biltokiga kille.


Ja, tänk så himla mycket fint det finns. Känns som att man skulle kunna handla ihjäl sig på underbara saker.Och för dom som kolla in här och ska gratta våran lilla kille och inte vet vad dom ska köpa kan detta ju vara en liten hjälp =)    


sparkbil krokar förvaringsboxar förvaringslåda kulbana dragleksak plocklåda hammarbänk plocklåda zebra helikopter

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

HÄRLIGA leksaker:) blir alltid lika glad av din blogg.

Kolla in min blogg om du gillar skön inrednings inspiration:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

2013-10-27 @ 22:01:39
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling