Den här hemska cancern

Hej
Ja, nu är jag tillbaka lite smått. Jag har verkligen velat blogga men inte riktigt orkat efter det jobbiga som har hänt i vår närhet. Den 13/8 somnade barnens farfar, Victors fina pappa och min kära svärfar in efter 3 års kamp emot den hemska cancern. Det har och är en otroligt jobbig tid detta och man kan inte förstå att man ska behöva lämna livet så tidigt. Man kan tyvärr inte riktigt förstå att allt det här hemska har hänt då livet på något vis måste fortsätta, speciellt när man har tre små troll här hemma som tar upp all vakentid här hemma.

Nu vet ni varför jag inte varit in här på bloggen sen en tid tillbaka. Följer ni mig på Instagram så kan nu redan förstått vad som hänt men ville kolla in här med och berätta.

Kommentarer
Postat av: Mickis

<3

2014-08-29 @ 15:08:35
Postat av: Linnea

Beklagar sorgen! Cancer är det värsta som finns.

2014-09-23 @ 18:25:10
URL: http://mammaimars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling