Min WIC tar form

Hej vänner "


Ja, det börjar bli klart i min WIC som inte riktigt kommer bli en WIC längre. Det blev ju så himla fint där inne att det känna fel att ställa in en massa kläder där inne nu. Så det kommer bli mitt makeup room istället 😃

All tapetsering är klar och det ska nu bara upp lister sen är allt klart där inne. Att jag sen alltid ska vara så krånglig att jag inte nöjde mig med hur skåpet blev och att vi var tvungna att montera ner hela för att sedan sätta upp det på "rätt" plats behöver vi inte prata om haha. Men det blev så himla mycket bättre med skåpet som det blev nu än innan.
Innan vi monterade ner allt
Och nu 😃 Så mycket bättre det blev va? Kommer vi flytta någon gång blir skåpet kvar för nu sitter det där.

Nu ska som sagt listerna upp och sen ska jag fixa ett sminkbord med. Hade velat ha en hylla ifrån Ikeas serie "Alex" eftersom den har lådor men den blir lite för lång tyvärr. Så det kommer nog få bli en egen design eller så blir det bara en enkel tråkig hylla. Men det blir bra hur som 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling