My wishlist for christmas

Ja nu är julen nära och jag har verkligen försökt att komma på saker jag önskar mig men det är så himla svårt när det känns som om man har det mesta. Så det enda jag önskar mig är direkt kopplat med skönhet vilket känns lite konstigt och ytligt. Men det är ju min nya hobby som jag verkligen fastnat i.
 
 
Först ut är en Glamglow Super-Mud Clearing Treatment Mask Jag har en liten burk som jag köpte och jag verkligen älskar den
Victor&Rolf´s Flowerbomb Det är väl en lite somrigare doft men det struntar jag i. Jag fick hem ett prov av den här och är helt såld!
 
 
DKNY Be Delicious eller DKNY Golden Delicious Be delicious har jag haft men den har tagit slut och golden delicious har jag haft prov på och den luktar sååå gott
 
 

En sak som inte är skönhet 😃 En klocka då min är sliten och inte är så rolig längre. Gärna en i silver eller roseguld 

Sigma F80 Den här har jag faktiskt redan men det har börjat fälla hår så det är inne på sista versen nu och eftersom jag nästan alltid använder det här när jag lägger min bas så är det ett måste med en ny
 
Och sist Sigma E40 Den här har jag inte men skulle gärna vilja ha då alla pratar gott om den
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling