Say goodbye to 2014

Ja, idag är det årets sista dag. Det känns helt sjukt att det redan gått ett helt år sedan vi började 2014 men nu är det dags att välkomna 2015.

2014 var ett år med mycket upp och nergångar. Vi var med om att det kom in en ny vän i vår närmaste krets då våran Daniel hittade en härlig tjej och det har även blivit en förlovning mellan dom och sen var vi även med om missfall för 3:e gången. Sommaren var så himla fin med mycket bad och kärlek. Sommaren avslutades på det värsta viset då svärfar gick bort efter bara 3 år kamp mot sin sjukdom. 

Året som kommer hoppas jag kan ge oss mycket lycka och att det innehåller en massa nya äventyr. Jag ska försöka bygga upp både kropp och psyke för min egen skull. Jag ska försöka sluta vara min egen värsta fiende för jag är otroligt hårt mot mig själv. Jag ska även försöka uppnå lite mål i livet. Ja, jag hoppas på ett bra 2015 helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling