Lekplats

Hej på er
Ja, nu har vi äntligen blivit färdiga med barnens lekplats ute. Vi har byggt ett par dagar och det blev så bra! Barnen har jättekul och vi hoppas att dom ska fortsätta ha kul länge. Vi har inte köpt något kitt eller paket utan har bara köpt löst virke som vi byggt ihop efter egna idéer och tankar. Det blev två rutschkanor och två olika ställen att klättra upp på med klätterstenar. Det blev en lite bro mellan dom två olika lektornen vilket dom verkligen gillar.
Inte den bästa bilden men det var den bästa jag har just nu. Men det kommer säkert komma ut flera bilder en annan dag när jag jag laddat systemkameran. 

På det lilla tornet ska vi fixa ett tak och sen funderar vi på att köpa en ratt eller något liknande att sätta där uppe så dom kan leka att det är en skepp eller något liknande. Såg att det fanns på K-rauta när vi var där sist. Och i hörnet längst bort i trädgården som ni ser är just nu tom men dit ska vi flytta lekstugan så allt är samlat istället för att den ska stå på andra sidan trädgården. Känns som att barnen kommer ha riktigt kul där ute länge 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling