Att fastna i vissa produkter

Hej vänner
Jag har ju som jag nämt förut blivit helt smink galen och drömmen vore att en dag utbilda mig men som det är just nu är det bara en hobby. 

Och eftersom det är något jag verkligen gillar och mer än gärna vill testa nya saker hela tiden blir det ofta nytt som köps hem. Och jag har märkt att jag fastnar i olika produkter i omgångar. 

Ett tag var det läppstift och jag älskar verkligen det och kollar ofta in nya ögonstenar men just nu är det rouge som är grejen. Varför vet jag inte men helt plötsligt kan jag bli helt galen i en viss färg eller nyans av rouge. 

Jag kollar ju en hel del på youtube på olika " makeup Girls/ gurus" och det är ju nästan lite farligt haha. Men det är så jäkla kul att hitta nya kombinationer av färger mm. Och det är så härligt att få lite nya idéer till sminkningen. 

Och eftersom jag inte är helt främmande för att köpa smink som inte funkar för vissa är Tradera något jag verkligen fastnat i. För många gånger köper man ju produkter som inte funkar/passar och då är det ju perfekt att andra kan få chansen att pröva det. Så just nu är det där jag shoppar det mesta av mitt rouge. För gudarna ska veta att det inte är billigt med smink. Men man måste ju vara noga med att se så det är äkta för många gånger ser jag tex MAC smink som ligger ute som inte är just äkta. 
Mitt nyaste fynd, ett rouge ifrån YSL.




Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Mamma

Haha nej jisses, ibland tappar man nästan hakan ^^

Och så härligt med så mycket plats!! En dag… :D

Kramar

2015-01-26 @ 19:29:12
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling