Att njuta av dom små sakerna

Åh vad jag älskar att ha det nystädat här hemma. Det är något litet som jag njuter så mycket av. Att få ha det rent och städat efter att barnen gått i säng och man kan sitta i soffan och bara njuta. Och extra skönt är det dom dagarna man vet att man ska bort tidigt så det får vara rent extra länge. För en sak är säker, här hemma blir det stökigt efter 5 minuter med mina tre vilddjur haha. 

Och imorgon är en sån dag då huset får vara rent lite extra länge då det blir en tur med Ekerö linjen vid 10. Vi ska fira min storebror och hans fästmö som fyller i början av nästa vecka med en tur till Ekerö och äta lite brunch där. Och så hoppas jag på att få med mig en ny parfym hem med 😃

Så idag när jag hade tvättat soffklädseln och skurat golvet var det oroligt härligt att slå sig ner i soffan för att se lite på tv:n. Och snart ska jag in i sovrummet och stöka lite med för där ska det renbäddas eftersom jag slängde på brun utan sol innan jag gick i säng igår.

 Åh, så underbart det är att få njuta av dom här små sakerna i livet 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling