Månadens favoriter - Augusti

Välkommen säger jag till september månad och med det kommer ju mina augusti favoriter.
Anastasia contour kit - hela augusti använde jag bara det här kittet för att värma upp och skulptera mitt ansikte. Jag har enda sen jag köpte det skulpterat med det men just den här månaden fastnade jag helt för att värma upp mitt ansikte med vilket jag verkligen gillat. 

Mac fix+ Har jag kört på varje gång jag lagt min makeup då jag senaste månaden verkligen uppskattat hur min hy sett ut med det. Alla puder produkter smälter ihop och hyn ser lite fräschare ut.

Maybelline baby skin instant pore eraser - eftersom det har varit varmt ute nästan hela månaden hat jag varit extra niga med primer och då har det varit den här jag valt den mesta av tiden. Den jämnar ut min hy och jag tycker att sminket håller bättre när jag har använt den här.

Mac PRO longwear concealer - Ja, det här är verkligen en favorit här hemma. Jag har väldigt mörka ringar och den här täcker otroligt bra vilket jag behöver. Det finns ju en anledning till att den hör är så pass populär som den är hos Mac. Jag behöver inte fixera den om jag inte vill då den inte hamnar i mina små linjer under ögat vilket är så skönt.

Glamglow supermud - Den här lermasken använder jag en gång i veckan och den har fått min hy att må så mycket bättre. Jag låter den sitta rätt så länge (30 minuter) men då min hy är normal och inte känslig går det jättebra. Jag giller verkligen hur min hy ser ut sen jag började använda mina masker.

Beautyblender - Den här kan jag inte lägga ifrån mig! Basen blir så himla fin och varje gång jag tar en borste istället slutar det alltid med att jag går över med svampen efter då jag inte blir nöjd annars. 

Gerard cosmetics brow bar to go - Jag har den senaste månaden kört på brynpuder istället för min brynpenna eller dipbrow och jag har verkligen gillat resultatet. Dom ser lite mjukare ut vilket jag har föredragit och den håller sig på plats hela dagen. Toppen helt enkelt!

Maybelinne falsies - Den här mascaran ger mina mini fransar en himla boost. Helt plötsligt får jag långa och fylliga fransar utan att behöva ha 4 lager mascara. Här räcker det med två för att få den effekten jag vill ha. Den kladdar inte heller vilket är ett stort plus.

Ja, det var mina favoriter dena här månaden. Ni får jättegärna lämna era favoriter nere i kommentarsfältet så jag kan se om det är några härliga produkter jag missat.

Kommentarer
Postat av: Netti

Vad roligt att du visar dina produkter och vilka bra tips! Kram

Svar: Tack 😃
Liselotte

2015-09-02 @ 06:39:17
URL: http://starbys.se
Postat av: Elin Amour - kärleken till inredning

gillar dem ockå :)

Svar: 😃
Liselotte

2015-09-02 @ 23:03:56
URL: http://eliinamour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling