I ♥ hearts

Jag älskar mina nya smycket som är av formen hjärta. Det ena har jag köpt till mig själv & det andra har jag fått i morsdags present från mina älsklingar här hemma. Så jag tänkte lägga ut bilder på mina vackra smycken =)

Mitt helt underbara halsband som jag fick i morsdags present av mina älsklingar. Har pratat om det länge så V visste precis vad han & Lilly skulle köpa till mig. Kommer från Albrekts guld.

Och mitt superfina armband ifrån lillfinger. Har ju köpt ett halsband till V därifrån när han fyllde år om ni kommer ihåg? Är precis samma lika fast jag tog ett hjärta istället. Och när Lilly-syskon tittat ut ska jag fylla på det pluttans fingeravtryck med. Älskar det♥ Tror även att jag ska göra avtryck på V´s finger & ha det med. Man vill ju ha alla sina kärlekar nära sig hela tiden ju =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling