Maj!

Hallå
Det var ett tag sen nu. Har haft mycket att göra,både hemma & på jobbet.
Här hemma är det lite kaos då Flinga löper & det är inte i små
mängder heller. Det är faktiskt så illa att hon har löpt på väggen inne i
sovrummet. Det är så att hon har sin säng vid väggen & så har hon legat
 emot  där så det har kommit en hel del på väggen. Så jag har målat över det.
Sen har katten krånglat. Hon har sedan ett halvår kliat sönder sig så
vetrinären har fått kommit & gett henne en spruta. Jobbigt. Sen har dammsugaren
lagt av. Och Flinga lossar så mycket hår så jag måste ha en dammsugare.
Så en sån måster jag införskaffa.

Sen har jag jobbat massor & mer blir det. Men det är bara bra det.
Man behöver ju pengar ju. Synd bara att det är så mycket skitsnack hela tiden.
Det blir inge kul att jobba då. Men man kan inte jobba med så många
kvinnor för då blir det så.

Sen fyller Victor år på söndag så då måste jag städa åt honom eftersom han inte
verkar vara så pigg på att hjälpa till med det. Och så ska jag baka åt honom.
Känner att maj månad kommer bli den månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling