Ett nytt liv!

Hallå.
Hur är det med alla idag då? Själva är allt primaballerina!
Ska jobba om några timmar, 16-20.30, värsta lattimmarna, men
jag gillar dom. Är inte så mycket för våra såkallade A & C turer vilket
är A=6.45-16 & C=14-21. Inga favoriter menmen, någon mäste juh ta dom med.
För dom som undrar jobbar jag som vikarie på ett eget boende (ålderdomshem)
vilken jag verkligen gillar, eller ja jag gillar dom som bor där & inte alla som jobbar där =)
Men men man kan inte begära allt när det bara är kvinnor som jobbar där.

Nu till rubriken "Ett nytt liv". Det är precis vad jag & victor ska ha. I över 3 månader
har vi planerat hur det ska blir & i lördags (9/8) blev det  klart hur det  blir.
Kommer inte berätta det än men jag lovar att det snart kommer ut på  bloggen.
Kramar



Kommentarer
Postat av: Maddis

Jag läser din blogg iaf :) Men du får berätta nu ;) Nyfiken i en strut typ. Hoppas allt är bra med dig. Länge sen sist!



Kram Madeleine

2008-08-15 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling