Mitt nya GRAVIDA liv!

Hallå
Ja,ni lästa rätt. Vi är gravida. Är i vecka 5 eller 6 nu om jag har
räknat rätt. Så nu vet ni våran hemlighet.
Som sagt, om jag räknat rätt så är BF 18/4-09.
Ska ringa för inskriving imorgon så får vi se när det blir.
Gud vad skönt att man har en blogg där man är kan skriva av sig.


Testet!

Många kanske undrar varför jag skriver att vi
är gravida så tidigt här men det är så att dom
flesta i släkten redan vet om det. Sen vet jag att risken för missfall
är hög dom 3 första månaderna men jag tar den risken att berätta det iallafall.
Om det skulle bli missfall är det bara att ta nya tag. Visst kommer
jag bli ledsen. Victor med men det är inget man kan göra då.

Hur mår jag då?
Jo,jag svävar så klart på moln men jag mår illa hela tiden med
men det är juh bara så. Äter som en häst gör jag med.
Kan inte riktigt fatta det. Förr kunde jag klara mig på middag om det skulle vara
så men nu måste jag äta hela tiden. Riktigt kul att äta mer än Victor för
en gångs skull.

Gav våra föräldrar en varsin body där det stod vad dom skulle bli,
här kommer bilder på dom:


Roligt va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling