20+4!

Hallå.
Ja inatt har man sovit jättedåligt. Vet inte om Lilly har varit vaken
eller vad det är. Hatar att sova dåligt. Men men. Sånt är livet.

Idag har jag ring min mb. Ska dit på onsdag på koll igen. Ska
kanske få papperet man skickar till fk skulle jag tro.
Mycket att fixa innan lillan ska komma.
Magen växer men en himla fart. Kan inte förstå
att den ska växa i 19 veckor till. Mysigt med bebis magen.
Tycker verkligen om att det syns att man har en liten älskling där
inne.

Nej,nu måste jag äta lunch. Ska nog steka lite pyttipanna med
rödbetor & ta en vörtsmörgås till =)

Lägger ut nya bilder på magen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling