20+6!

Hejsan
Jaha,idag är det sista dagen i den här vecka.
Imorgon går man in i 21+0 (22 veckan)
Idag var vi hos bm. Gick jättebra. Fick
höra Lillys hjärtljud idag. Helt underbart.
148 slag i minuten slog hennes
lilla underbara hjärta.
BM sa att vi hade tur som hade kännt
en spark utanpå magen redan.

Sen frågade hon om vi ville gå på
föräldrarträffar som skulle börja 25/2
Kan vara bra att gå så man har
någon att bolla lite frågor & sånt med men
varken jag eller Victor var jätteintresserande
men vi kommer nog gå iallafall.
Kommer juh iaf träffa 2 som vi känner igen.
Victors kusin som skulle få barn ca 2 veckor innan oss
har fått ett nytt bf, 22/4. Alltså en dag innan oss =)
Kul =)

Sen ska jag börja äta järntabletter
eftersom jag blivit lite blek & nästan svimmat 2 gånger.
Hon sa att det var vanligt att gravida hade dom besvären så.

Nej nu ska jag vika lite tvätt tror jag =)


Du underbara lilla bebis <3

Älskar dig av hela mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling