Bebiskläder!

Hallå.
Har varit ute & hämtat posten precis.
Fanns ett paket från H&M där som jag hade skickat efter.
Hade köpt en jättemysig filt. Hade redan en likadan som
 ligger i vagnen men ville ha en till då jag tycker om
just det här mönsteret. Fanns på rean dessutom.
Sen köpte jag 3 st bodys (rosa så klart) till
 älsklingen i magen. Är storlek 50 på dom så dom kommer följa med till
BB sen =)
Har en hel del med bebiskläder redan. Köpte en massa på tradera innan
vi visste om vi var gravida. Har 2½ kasse med bebiskläder
i olika storlekar. Allt från 50 upp till 80. Favoriten är
en skinnjacka som ser likadan ut som min från H&M som är i storlek
80. Ska bli så kul när hon han ha den =)

Sen har jag har köpt en mössa till min storebror. Han älskar att ha fula
mössor på sig så när jag såg den här så bara skrek det Tommy om den.
Han kommer hog älska den man hans fästmö kommer att hata mig =)

Den superfina & sköna filten. Ord pris 129:-
Rea priset 64,50:- Finns fortfarande kvar på H&M´s shop.

Min brors snygga mössa. 98:- på H&M

Tyvärr fanns inte bodysarna kvar & jag vet inte var kameran
är så jag lägger upp bilder på dom sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling