Bråkstaken Lilly!

Hallå.
Herregud vad Lilly är aktiv. Tror
att hon aldrig sover. Bara sparkar & sparkar.
Och hårt med. Fast det är jobbigt är det
helt underbart. Vill inte att hon ska sluta för
då vet jag inte vad jag skulle göra. Skulle få panik om jag
inte kände en enda spark en dag. 
Det är helt fantastiskt. V gillar det med. Han
tyckte att det var riktigt häftigt första gången.
Han får höra mycket tjat nu. "Titta på magen nu då,
hon sparkar som bara den."  "Kom & lägg handen på magen nu,
hon sparkar allt vad hon han" mm.
Men det får han stå ut med =)
Sa jag det förresten att "Farmor" Petra fick sig en riktig
spark här om dagen? 


Underbara älskade <3
Vill så gärna se dig, vill veta vem du ser ut som, vems humör
du fått & se ditt leende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling