Den nakna sanningen & Renoverning!

Hallå!
Idag började jag & läste en bok. Det hela slutade med en sträckläsning & boken var klar efter ett par timmar.
Inte för att jag är en "pluggis" eller så men jag gillar helt enkelt en bra bok. Boken idag var:
image70
Den var faktiskt bra. Lättläst med. Jag är ju väldigt inne på att
 läsa verklighetsbaserade böcker & det var ju den här då.
__________________________________________________________________________________

Resten av dagen har jag renoverat lite. Eller renoverat & renoverat,jag har målat trappan. Jag kanske inte har berättat det men jag & min älsklig köpte ett "litet" hus i början av november. Och jag skrev "litet" eftersom det är på ca 200kvm & en källare på det. Tänk då att vi bara just nu är 2 personer, 2 katter & en hund som bor här. Lite stort kanske. Fast jag gillar det, skönt med allt utrymme. Jaja,trappan blir iaf vit nästa överallt förutom på själva trappstegen där vi ska lägga plastmatta som ser ut som ljust trä. Matta blir det eftersom vi som sagt har djur så det blir bara jobbigt att slipa & lacka allt.
Ps. Kommer att komma med mera renoverings "anteckningar" & bilder ifrån huset. Ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling