Vår!

Hallå där.
Nu märks det att våren börjar komma. Ute på våran baksida har lökarna redan börjat komma upp & två st. har redan blommat. Två snödroppar faktiskt. Jätte mysigt. Fick liter bilder på "våren":
image71
Här är dom fast den ena har inte kommit lika högt upp på den här bilden.
______________________________________________________________________________________

Sen har jag även läst ut en bok till här om dagen:
image73
Jättebra bok det här med. Verklighetsbaserade oxå.
__________________________________________________________________________________________

Sen har jag även tapetserat i hallen nu & målat lite till fast på väggarna. Lite bilder:
image77
Så här såg tapeten innan ut
 
Lite före bilder, den sista visar hur Flinga hjälpte till.

image78
Så här ser tapeten ut nu

Så här ser det ut nu. Äntligen har jag fått en spegel i hallen.
Hallen är inte riktigt klar än men det kommer fler bilder när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling