Flinga & Majken!

Hallå.
Idag var vi in till stan en snabbis,då fick Flinga följa med. Det var Flinga,jag,victor & Adde. Adde körde för det var han som skulle göra något vettigt, han skulle kolla på en ny tv till sina föräldrar. Sen gick vi in på Djurfavoriten dar vi köpte:
Tandborste & tandkräm till Flinga
Kam till Flinga
Godis till Flinga
Sen Klippte jag Flingas ben för dom var jättehåriga & hon är ju inte så hårig i annat fall så det såg bara knäppt ut.
Blev jättebra faktiskt.
Sen kom Svärmor,Svärfar & min mans syster hit med sin hund Majken. Hon har samma pappa som Flinga men hennes mamma är am. cocker & Flingas är Eng. cocker så hon är mycket mer hårig. Det skiljer bara 3 dagar mellan dom,Flinga är älst. Dom har inte träffas på över 2 månader men dom kände igen varandra =)
Dom lekte så dom nästan inte kunde stå upp =) Victor fick bara en bra bild tyvärr. 

image51
Bak från vänster: Mannens syster Isabelle & Svärmor Petra
Fram från vänster: Majken (helsvarta som ligger) & Flinga (Black and tan som biter i Majkens hals)

Måste bara påpeka att Flinga inte gör sånna där saker annars,det var bara när två systrar "lekte" som det blev så.
Hon är inget monster annars =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling