Flinga m.f!

Hallå!
Nu är det ett tag sen jag skrev igen.
Igår var jag till min barnmorska & tog ut min p-stav + skaffade p-piller då vi kom överrens om att vi skulle vänta ett tag till med att skaffa barn eftersom vi precis skaffar Flinga. Ja,det kändes ju lite konstigt att ta ut nogot som suttit i armen i 3 år men det gick riktigt bra. Tog & gjorde ett litet hål där p-staven satt & drog ut den med en sax med en böj på. Hade så klart fått bedövning innan. Så nu äter man piller igen då.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag  har Flinga fått gå lös när vi varit ute iallafall så länge som det har varit ljust ute vilket har gått riktigt bra.
Var två gånger när det börjat mörkna till som hon stack iväg till grannarna som lyckligtvis inte var hemma.
Sen blev det kopplet igen då.Sen kom Svärföräldrarna & Majken (Flingas halvsyster) & hälsade på eftersom det har varit Victor-dagen idag. Dom hade det jättekul,höll på & busade hela tiden. Flinga blev lite för glad då hon kissade & bajsade inne efter ett litet tag fast hon hade varit ut precis. Lite jobbigt då. Sen fes hon massor med idag & det har hon inte gjort förr. Jobbigt & pinsamt. Menmen,hon är ju en valp så.
Fick en massa fina bilder idag.

image52
Flinga på min rumpa =)

image53
En av Flingas konstiga stilar =)

image54
Puss på dig syrran (K)

image55
Hålla handen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling