Flinga!

Hallå där. Imorse tog jag & Flinga lite sovmorgon,vi sov till 8.30. Då gick vi ut & kissade lite
eftersom hon vägrade kissa när Victor tog ut henne i går kväll. Men vi skulle in igen lika fort eftersom det regnade.
Sen låg hon på matta & jag låg i soffan & så kollade vi på Mr & Mrs Smith tillsammans.
Fast jag tror nog att hon somnade till lite där i mitten =)
Jag håller fast vid vad jag sagt,hon är en lugn & mysig hund.
Idag när vi gick ut på svängen var hon nyfiken & skulle lukta på allt. Sen ville hon kolla hur andras tomter var men
när jag sa till henne så hom hon till mig. Duktig serru. Tänk på att hon varken var rumsren, kunde inga
trick & hade inget namn. & hon har ju inte pinkat inne än,kan komandon & lyssnar till sitt namn!
De ni! M,jag é faktiska väldig nöjd över henne.
Bilder från idag:

image24

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling