Flinga!

Hej hej.
Idag är det lördag så vi har tagit lite sovmorgon idag med. Gick upp 9 & ut för morgonkissen.
Sedan lag vi oss vid tv & tog det lugnt. Pelletspannan hade slocknat så vi frös lite. Men vi tände en brasa så blev det bra. Sen kom Victor upp vid 11.30 tiden & tände pannan. Sen började värmen komma tillbaka.
Sen kom min morbror Clas & hälsade på. Sen kom min bror Tommy. Sen kom min pappa,syster,lillebror & hans
 kompis & hälsade på. & sen kom mamma & hennes jobbakompis med. Men inga var här samtidigt.
Så det var ingen fara för henne. Blev ingen sväng idag. Var så tråkigt väder,regnade massor här.
Så vi har inte gjort så mycket förutom att ha folk här idag. Blev lite bilder iaf:

image28
Flinga

   
Flinga                             Syrran                                 Flinga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling