Flinga!

Hejsan.
Har inte hunnit skriva varje dag nu tyvärr. Flinga tar tagit upp mer tid nu när hon
börjar vänja sig vid oss. Hon är väldigt lugn fortfarande men vill gärna att man
kör komandon med henne,hon tycker det är superkul. Det tycker jag med då hon är så lättlärd.
Sitt går jättebra,det är bara när hon är uppspelt som det inte går. Samma sak med ligg.. Krypa går bara när hon vill det med det är rätt så ofta det med. Vacker tass är hennes favorit,hennes tass far upp mest hela tiden tycker jag =). Sen har hon nästan lärt sig sitt namn. Bäst går det med att vissla,det gillar hon verkligen. Då far hon ibäg som ett skott emot en. Sen har hon lärt sig "nej". Det tycker jag är jättebar.  Idag på "långsvängen" började jag öva på "hit". Det gick faktiskt över min förväntan,hon lärde sig det på en gång. Sen har hon lärt sig att man ska sitta när kopplet ska på & av. Efter hon har gjort det hon ska ute vet hon exakt vad hon ska göra. Sprina & sätta sig vid dörren. Så söt! Jaja, nu ska jag gå & värma på lite rester. Ska äta tidigt idag för sen ska vi på kalas =).

image48

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling