Snö & Flinga

Hallo!
Någon som har märkt att det snöat massor imorse? Jag har iaf det.
Mysigt så länge det inte töar,då blir jag arg för jag hatar när det är blött ute.
Flinga är precis lika,snö är är "jippi" & slask/regn är "blä". & imorse när vi var ute for hon runt som en kula i ett flipperspel,gud så roligt hon hade. Var ju så kul eftersom det var samma höjd på snön som det var upp till Flingas mage. Så hon hoppade runt som en liten kanin där ute.
Här kommer lite biler från idag:

image64
Flinga i action!

     
   Hmm,vad luktar det här då ?                   Tugg,tugg                   Fina busken

Kommentarer
Postat av: emma

men gud va söt hund!
titta gärna på bilderna på min hund på min blogg

2008-01-31 @ 00:24:54
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling