1 dag kvar nu!

Hallå.
Jaha, idag är det en dag kvar tills vi ska fira
våran bröllopsdag. Gud vad det känns konstigt.
Kan inte förstå att jag har varit gift ett år redan.
Och ännu mindre att jag & Victor varit ett par i snart 6 år.
Gud,man känner sig så jäkla gammal när man tänker på det.
Men jag kan ju lugnt säga att dom har 6 åren har varit dom mest
underbar som funnits. Kan inte förstå att jag fått en sån underbar
man. Det enda som fattas nu är en knodd eller 2 =)
Gud vad jag längtar tills jag blir gravid. Det är min största önskan
i livet. Har velat haft barn enda sen jag träffade Victor. Kännde på
en gång att det var han, han som skulle blir min älskling för evigt & pappa till mina barn.
Vet att det låter knäppt men så kändes det.
Imorgon kommer vår historia upp här på bloggen. Hoppas bara att det är någon
som kommer att läsa den bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling