Bröllopet!

Hallå.
Sorry för den dåliga bloggandet.
Har jobbat natt så det har blivit mycket sovande på dagarna istället.
Sen har vi varit ute på mini-semester hos svärmor & svärfars stuga.
Ja, vad har hänt då? Inte allt för mycket. Allt rullar på som vanligt.
I måndags firade min kusin si bröllopsdag, 1:år. Dom gifte sig en vecka innan oss
så för dom som inte vet det firar jag den 7/7 1:år som Röjerås!!!!!
Vi kommer då att åka in till Uppsala & bara vara. Kommer väl gå på bio &
äta lite gott iaf sen får vi se vad som kommer upp. Var meningen att vi
skulle bo på hotell men vi skippar det. Orkar helt enkelt inte bara.
Bild från kusins bröllop:

Grattis,grattis till er!

Här kommer en liten bild från vårat:

KOmmer komma fullt av bilder på måndag av våran stora dag. Ska
även skriva massor om den plus historian om oss till alla som vill läsa.

Sen har jag även klippt mig & färgat håret,bilder kommer sen.
Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling