Flinga!

Hallå!
Har knäppt lite bilder på Flinga då det var
längesen hon var med här:

Så himla söt!

Min gullis

Sötnos

Min bebe

Hon har fatiskt lärt sig mycket på sista tiden. Vet inte vad jag har sagt så
här kommer allt kon kan:
- Sitt
- Ligg
- Kryp
- Stanna
- Vänta
- Vacker tass & andra tassen (då ska hon byta tass)
- High five
- Varsegod
- Hit
- Hopp (över ett hinder)
- In ( in i huset eller in i en alilitytunnel)
- Ska vi gå ut
- Gå & lägg dig
- Nej
- Fot
- Sök
-Skall

Kan mycket nu tycker jag. Inte illa för en hund på 9 månader. Och vi har ju bara haft
henne i 5 & hon har hunnit lära sig allt på dom 5 månaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling