Flinga!

Hallå
Det var ett tag sen jag lade ut lite bilder på min älskling så här komer ett par nya:
image84
Mammas lilla älsk =)
  
SÖT!                         Lekröret                           Nosa
___________________________________________________________________________________

Jaha, vad har mer hänt då?
Jo,min älskade vän Mickis har varit här på sitt lov vilket var underbart. Så kul att ha henne.
Sen har Flinga blivit större,jag ser inte så stor skilnad men alla andra gör det så =)
Vi har rivit ut ena köket och ska försöka fixa till det rätt så snart,ska helst vara klart till den 10/3 då vårat nya kök kommer hem hit. Här kommer bilder från köket:
image88
Innan bilden

    
                      Efter utrivningen                    Victor fixar                       Murstocken som
                                                                                                               ska fixas & användas 
                                                                                                                   som stänkskydd vd spisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling