H&M + Tatuering!

Hallå
Var in till Uppsala igår & ska snart in igen. Igår var jag inne
med Victor & bror min. Var in en snabbis på
H&M & hittade så mycket snyggt men det blev bara en skjorta.


249:-

Idag ska jag im med Mamma & syster & hjälpa till
när syster skulle pröva ut någonting. Kommer inte ihåg var det var.
Igår var det meningen att jag skulle stannat till vid en tatuerare
& frågat hur mycket det skulle kosta att tatuera in
image120
på vristen. Men det blev bortglömt så jag ska kolla om man
kan mejla ist. Nej,nu ska jag äta tidig lunch.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt klänning :)

2008-05-16 @ 10:52:05
URL: http://sadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling