Kläder!

Hallå.
Hur är det med alla? Själv är det bara bra. Har jobbat massor dom här
veckorna som har varit. Och så klart har det varit superfint väder
när jag har jobbat & nu när jag är ledig är det mulet & kallt.
Undra vad jag har gjort för fel som inte kan få fint väder när
jag är ledig?

Vad har jag gjort mer än att jobba då?
Handlat lite kläder. Både på H&M & Tradera.
       Från H&M köpte jag:
  
149:-                           298:-                 149:-
 
398:- st

Tradera:
   
Skinnjackan kommer från H&M (förra årets)
Badkläderna (oanvända) kommer från Josefsson.
Det komiska är att bikinin på sista bilden ser nästan
ut som våran tapet i vardagsrummmet:

Visst?
Är iaf supernöjd med alla mina inköp. Var ett tag sen jag höpte massa kläder
faktiskt. 

Ja,sen ska vi in till Uppsala imorgon med så vi får väl se om jag kommer
hem med mera roliga saker då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling