18+3!

Hejsan.
Idag har det snöat som bara den. Ligger nog över 2dm ute på
gården & det är så fint. Gillar när det känns som vinter på riktigt.

Idag har vi varit & hjälp kusin att flytta. Han ska bli pappa om
ca 2 veckor så det är riktigt kul att se någon annan med kula =)

Helgen har gått så himla fort att man inte kan tro att det är söndag.
Var så mycket jag skulle göra den här helgen.
Men jag får göra lite imorgon istället.

Lilly ( tänkte bara passa på att säga att jag vet att det finns en risk
att det kan vara en William men det känns konstigt att bara kalla
henne bebis när vi kollade upp könet för att kunna kalla henne något) har varit rätt så
lugn idag. Känns som att magen bara putar mer för varje dag.
Måste säga att det är en helt underbar känsla att ha en Lilly
i magen som växer med en himla fart.
Man kan inte tro att om 5 månader kommer vi vara föräldrar till en
liten tös & ha henne här vi våra armar.


<3

<3

Vi älskar dig så himla mycket Lilly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling