Det var en h*n!

Hallå.
Förlåt för att jag inte bloggade igår efter ultraljudet.
Alla ville se bilder på bebisen. Det var en mycket livlig
liten bebis där inne. Låg inte still länge heller. Allt såg jättebra ut
iaf. Hjärtat slog jättebra, alla kammare fanns & h*n hade
10 fingrar & 10 tår. Det härsta vi fick se var faktiskt 5 stycken
fingrar emot huvudet. Satte in tummen i munnen. Super sött.
Var helt underbart att se den där inne. Och att Victor såg så
stolt ut gjorde saken bara bättre. Fick 6 st bilder på bebisen.
Innan vi blev klara så frågade vi efter könet & barnmorskan
kollade i ca 5 minuter & sa att det var en liten......
FLICKA!

Så det ligger en liten Lilly där inne. Så himla kul att det bara
var jag & Victor som trodde att det var en William.
Berättade för mamma först som blev jätteglad så klart.
Sen åkte vi hem till Victors mormor & morfar som
ville veta med. Sen åkte vi till svärmor & svärfar. Dom ville inte veta men efter ett tag
kunde dom inte inte låta bli att fråga så alla nära vet iaf vad det är.

Sen blev datumen fram flyttat lite. Bara 2 dagar fel hade vi så 23/4 +/- 2 veckor ska
hon komma hoppas vi. Sen har jag hennes längd med: 15,2 cm.

Sen har jag gått 126 dagar utav 280 dagar vilket är 45%. Så jag har
154 dagar kvar.

Här kommer lite bilder på henne:





Fick som sagt inte så bra bilder eftersom hon inte låg stilla men det här var dom 2 bästa av 6.



Kommentarer
Postat av: Sanne

I hate to say I told you so!!!! Vem hade rätt?! Va va va va?

Grattis!! Jag har inte vågat ringa, ville inte verka tjatig... Hihi, vad glad jag är :) Gud vad kul!

Måste komma och titta på resten av bilderna, om vi får såklart :) Fast, inte förrän jag blir frisk...

Kramar!

2008-11-19 @ 23:35:28
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling