Mormor!

Hejsan.
Ja,jag vet. Jag är hemsk på att blogga,men till
mitt försvar så är det ju inte så många som läser heller.

Till rubriken då,mormor. Jo, idag är det 3 hemska år sen (4/10) sen
min älskade mormor gick bort :( Gud så hemskt.
Vill verkligen inte tänkta på hur det var för jag har
fortfarande inte kommit över det. Alla i min familj stod henne jättenära då
hon ringde och pratade 1 timme om dagen + att hon var hos oss varannan/varje dag
så det var riktigt jobbigt. Men tyvärr är ju livet så.

"En tår som rinner, en själ som brinner. ett hjärta som brister, när dig jag mister. en tår som blöter, när sorgen jag möter. ett hjärta av guld, men fyllt av skuld. en tår som rinner, när du blivit ett minne"
Saknar dig så!



Sen fick jag även reda på idag att min farfar, den enda mor/far föräldern jag
har kvar i livet har fått tarmcancer. Orkar inte mera snart. Sen att farmor dog
i bröstcancer när hon var 40 gör juh int e saken bättre. Tycker
så synd om pappa min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling