Tråkigt!

Har så tråkigt så jag tog en lista för att fördriva tiden.
Tagen från:http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2471095

Namn: Liselotte Emilia Birgitta Röjerås
Piercingar:  Näsan & i naveln
Tatueringar: Nej men vill ha mitt barns (vill ha 2) namn vid en varsin äggstock + att jag
ska tatuera in " mamma & pappa" på vristen.
Längd: 164 cm
Skostorlek: 39-40
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte just nu iaf
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Inte vad jag vet =)
Dricker du: Det hände, men inte du då så klart
Använder du droger: Nej!
Röker du: Nej!
Snusar du: Nej!
Vilket shampoo använder du: herbal essence
Vilken parfym använder du: DKNY Be dilicious
Vad är du rädd för: Just nu, farfars cancer
Gillar du att tvätta: Kan hända
Gillar du Berg-och-Dalbana: O ja!


SENASTE..

Film du hyrde: Oj, ja det var så himla längesen så. Jag vet inte.
Film du köpte: Kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Daughtry - Over You
Låten du hade på hjärna: Har massor nu
Låten du laddade ner: Herregud, det kommer jag inte ihåg. Var väl ett år sen.
Personen du ringde: Victor
Tv program du tittade på: 2½ men
Personen du tänkte på: Victor. Fast ja, bebisen med men den räknas väl inte


FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: Beror på personerna
Utnyttja någon: Emot!
Självmord: Tycker så klart att det är hemskt, men det finns ju en anledning att dom gör det
Att använda droger: EMOT!
Sex före äktenskap: För =)
Köra onykter: EMOT!
Förhållanden: Beror på peronenrna men i mitt fall FÖR!


FAVORIT..

Mat: Kött
Låt: Det mesta faktiskt
Sak att göra: Umgås med släkt & vänner. Ock kolla på tv =)
Sport: Mmmmm..... Ingen
Dryck: Vatten är bäst
Kläder: Jeans
Film: Ladder 49
Bil: Honda civic type R, inte allt för ny =)


HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: Japp
Gråtit över en flicka: Japp
Ljugit för någon: Japp
Varit i slagsmål: Japp
Blivit arresterad: Nja, kanske..... Eller nej 


ANTAL...

Gånger du varit kär: Riktigt kär, endast 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: Vet inte, inte allt för många iaf
Killar du kysst: Kan inte räkna så långt =) Nej jag bara skojar. Vet faktiskt inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 gånger. Förlovning & giftemål
Ärr du har på kroppen: Massor


VAD/VILKET...

Ska bli skoj: Se vårat barn vid ultraljudet
Ska inte bli skoj: Vänta på det
Sparar du till: Bebisen
Väntar du på: Att fylla år
Pålägg som gäller: Smör,men bara lite lite
Dagens dryck: Vatten & te


SENASTE..

Personen du fick mail av: H&M
Personen du fick brev av: Adlibris
Personen du fick sms av: Sanne
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Med mina föräldrar, lördags
Saken du köpte: Böcker
Du hade kul: Idag
Hur tidigt stiger du upp: 9-10
Gillar du att slåss: Nej....
Vad ska du göra ikväll: Läsa lite & sova 
Är du seriös: Kan vara =)
Vad är du allergisk mot: Hund & katt förr men inte nu längre
Var har du ont: Magen
Använder du hårspray:  Nej
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Desperat housewife, Christine mm

Håkan Hellström eller The Ark: Inget om jag fick bestämma
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Inget om jag fick bestämma
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Allt möjligt
Stockholm är: Vår huvudstad
Göteborg är: Långt borta =)
Kan du sjunga: Nej
Mer värt än guld: Victor, släkt & vänner
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Turkiet vilken kanske händer i maj-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling