Livet!

Hallå.
Förlåt,förlåt,förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har vart så mycket nu så jag har tyvärr inte
hunnit mer riktigt.

Ja, vad har hänt då?
I lördags var vi i Västerås på Passat träff. Vi har ju en passat
så det passade juh att åka dit. Vi fikade/åt på något
hästställe. Det knäpptes en massa kort & det delades ut priser.
Vi vann inget. Inte så konstigt. Hihi.

I måndags var en Västerås-kille här. "Gurkan"
Så då åt vi lite pizza, eller Victor & han gjorde det.
Jag åt pommes & chickenbits då jag inte kan äta
deras Pizza då jag mår illa av den. Jobbigt.

Sen har vi hållt på lite i köket. Fattas bara:
-2 små snuttar med bänkskiva. Ska kapas till
på Victors jobb.
-Lister i tak & mot golvet.
- Kakla på väggen.
Sen så är det klart & då kommer bilder.
Ska knäppa bilder på hela huset med. Så
 ska jag lägga upp dom här så får ni se hur vi bor =)
Kan säga att det var ett ruckel när vi
flyttade in men vi har fixat allt helt själva.

Ska man skriva lite om "bebisen" då?
Jo,jag är inne på vecka 8+5 idag. Den väger ca 0,5 g nu & är
15-22 mm lång. Växer massor nu & får tex fingrar & tår nu.

Ser ut så där nu.

Vad händer med mig då?
Illamåendet fortsätter & brösten ömmar. Kanske var för mycket info?
Trött mest hela tiden men det går bra. Jag har alltid varit en
morgomänniska men nu sover jag länge (till 10.30) & kan även
slumra till i soffan. Äter ofta. Men kan inte äta en hel
potion då illamåendet sätter in. Ja,jag tror det var allt för nu iaf.
Ska som sagt på inskriving den 22/9 så då vet jag nog mer =)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling