Vecka 10!

Hejsan.
Har varit lite mycket nu. Min syster
har opererats, Victotrs morfar har
fyllt 70 vilket vi firade igår, jag har fått ett
till kusinbarn & imorn ska vi på inskrivning =)

Ska väl berätta en ska i taget då. Börjar med kära
syster. Ja,hon blev opererad i onsdags morse i
höften vilket gick bra. Hon har jätteont & har fått
massa smärtstillande. Tvyärr märkte man
att hon även är benskör med vilket var jobbigt.
Hon har juh så mycket redan. Tur att hon
dricker massa mjölk så hon får i sig det viktiga
för det iaf. Vi var & hälsade på henne i torsdags.
Hon var mest trött & ville bara sova. Hon kom hem idag.

Victors morfar har då fyllt 70! år,kan inte fatta det. Han beter sig
inte som en sån & ser verkligen inte ut så heller.
Han var i Thailand när han fyllde så vi grattade
honom igår. Tyvärr mådde han inte 100 så
han låg mest & sov medans vi hade det trevligt.
Hade en liten på armen ett par timmar & Victors
mormor sa hela tiden hur bra jag var med
honom & att jag passade som mamma =)

Sen har jag fått ett kusinbarn då, Anton som föddes den 18:e.
Superkul =)

Och imorn ska jag då på inskrivning. Ska bli kul.
Så jag skrier mer när jag kommer hem där ifrån.
Kramar =)


Älskade syster


70! åringen


Anton


Vi (blivande föräldrar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling